Subject: Individuaalsed tallatoed
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 16:29:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas meie  vaja litsentsi või luba ortopeediliste  sisetaldade tootmiseks ja 
võta mõõtmiseks ?

Tänan juba ette vastuse eest.

Heade soovidega, Best regards
Vladimir Mirankov
Synergein OÜ
Parda tn. 3
10151 Tallinn
Eesti / Estonia
Tel.:+372 59151512
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
WhatsApp/Viber

This e-mail and the documents attached are confidential  and intended solely 
for the adressee; it may also be privileged.If you receive this e-mail in 
error, please notify the sender immediately and destroy it. As its integrity 
cannot be secured on the Internet, the Synergein  liability cannot be 
triggered for the message content.